آنچلوتی: تا آخر تلاش خواهیم کرد؛ سیلوا آینده باشگاه است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: تا آخر تلاش خواهیم کرد؛ سیلوا آینده باشگاه است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: تا آخر تلاش خواهیم کرد؛ سیلوا آینده باشگاه است

ترکیب این فصل نسبت به فصل گذشته بهتر بوده با بدتر؟

نسبت به سال گذشته تغییر کمی داشتیم. ترکیب تیم این فصل نیز بسیار با انگیزه و سرشار از رقابت بود و تنها چند بازیکن عالی همچون کروس به آن اضافه شدند. همچنین بازیکنان جوان دیگری چون لوکاس سیلوا داشتیم که علی رغم مشکلات شان با تطبیق یافتن با فوتبال و زندگی در اروپا بسیار خوب کار کرده و به ظور حتم آینده این تیم خواهند بود.

بازی برابر اسپانیول را چگونه ارزیابی می کنید؟

بازی مهمی برای ما است. ما باید به ناکامی های اخیر واکنش نشان دهیم  و می دانم که کار آسانی هم نخواهد بود. بازیکنان در تمرینات روزهای اخیر خیلی خوب بودند. ما وظیفه داریم تا هنگامی که از نظر ریاضی شانس قهرمانی داریم به تلاش خود ادامه داده و مطمئنم بازیکنان تمام توان خود را برای پیروزی در دیدار فردا خواهند گذاشت. اسپانیول برای حضور در رتبه هفتم جدول به امتیازات بازی نیاز دارد و انتظار یک دیدار پربرخورد و نزدیک را دارم.

حتی بعد از این ناکامی ها به بازیکنان تان افتخار می کنید؟

حتما. به آن ها واقعا افتخار می کنم زیرا که تمام تلاش خود را انجام دادند. ما در حال حاضر به دنبال پیروزی در مسابقه پایانی خود هستیم و در پایان فصل پیرامون ارزیابی ام از شراط کلی تیم صحبت خواهم کرد. 

آیا با فلورنتینو پرز پیرامون آینده خود در مادرید صحبت کرده اید؟ 

علاقه رسانه ها به صحبت پیرامون این موضوع را درک می کنم، اما شرایط برای ما در باشگاه متفاوت از آن چیزی است که شما فکر می کنید. ما هنوز دو مسابقه مهم دیگر در پیش رو داریم و پس از به اتمام رساندن آن زمان بسیاری برای مذاکره و صحبت پیرامون آینده است.

چرا خدیرا و کونترائو پایین تر از حد انتظار ظاهر شدند؟

هر دو آن ها بازیکنان بسیار حرفه ای هستند. آن دو علی رغم مصدومیت های مختلف شان همواره در تمرینات با انگیزه و جدیت حاضر بوده و برای باشگاه، هم تیمی ها و کادر فنی احترام زیادی قائل بودند.

آیا صحبت از سرمربی آینده رئال شما را آزار می دهد؟

نه. به هیچ عنوان. چیزی که مرا آزار می دهد این است که بازیکنانم فردا در مسابقه برابر اسپانیول برای کسب نتیجه مبارزه نکنند. ما باید برابر اسپانیول واکنش خوبی داشته باشیم و حرفه ای بودن خود را به همگان نشان دهیم.

رابطه تان با بازیکنان چگونه است؟

برای دو سال است که با آن ها مشغول کارم و باید بگویم رابطه نزدیکی با بازیکنانم دارم. البته که همواره باید جایگاه سرمربی و بازیکن مشخص باشد، اما باید بگویم که عمیقا به آن ها اعتقاد داشته و در آینده نیز همچون حالا احترام و علاقه زیادم به آن ها ادامه خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | 10:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.